19.04.2024

Kesä tulee – talvikampanjat tavoittivat

Jonkin sortin taidetta. Helsingin Vanhankaupunginkoski ympäristöineen, kuten Lammassaari ja Viikin Arboretum, tarjoavat luontoelämyksiä. Kuva: KivaaTekemistä.fi

Olemme toteuttaneet syksyn, talven sekä alkaneen kevään aikana useita markkinointikampanjoita.

Lokakuussa kirjoitimme hyvätasoisesta mökkikylästä Juhlamenoista Sipoossa, joulukuussa Hostel Suomenlinnan talvielämyksestä ja tammikuun alussa laskettelukeskus Talmasta Sipoossa.

Lukijamäärät (katselut) jutuissa olivat välillä 500-1.000 per sisältö ja some-tavoittavuus moninkertainen.

Edelleen tämän vuoden puolella on tehty artikkelikampanjat uudesta Lounasravintola Bostonista perinteikkäässä Amerin talossa Tuusulassa, uudelleen elävöitetystä laskettelukeskus Riihivuoresta Muuramessa, Suomen vanhimpiin kuuluvasta laajan valikoiman lelukaupasta Keravan Muovista ja Lelusta sekä niin ikään perinteikkäästä vanhan ajan kangaskaupasta Tyykipuodista Keravalla.

Näiden juttujen keskimääräinen lukijamäärä on tähän mennessä lähes 500. Teemme tiettyjä markkinointitoimia, jotta tätä lukua saadaan vielä ylemmäs.

Some-tavoittavuuksista esimerkkejä 2024, painottuen FB:

  • Tyykipuoti-jutun pääpostaus 11.4.24 alkaen: tavoittavuus 4.700 hlöä, sitoutumiset 900 (tykkäykset, toimet, jaot), huom. sisältöjä jaettu myös muuten kuin "virallisen juttupostauksemme" kautta
  • Keravan Muovin ja Lelun jutun postaus 25.3.24: 6.100 / 1.300
  • Riihivuori Resort 14.3.24: 9.000 / 900
  • Lounas Boston 12.3.24: 5.300 / 1.300
  • Talma Ski 5.1.24: 7.200 / 1.000

Huhtikuu 2024. Lammassaareen johtavan polun kasvuston lomasta siintää uniikki taidekaupunginosa Arabianranta, jonne on kohonnut runsaasti asuntoja 2000-luvulla. Kuva: KivaaTekemistä.fi

Huhtikuu 2024. Lammassaareen johtavan polun kasvuston lomasta siintää uniikki taidekaupunginosa Arabianranta, jonne on kohonnut runsaasti asuntoja 2000-luvulla. Kuva: KivaaTekemistä.fi

Jutun lukijamäärä ja kohdennettu, markkinoitu some-postaus ovat vain osa Kivaa Tekemistä -kampanjan tavoittavuutta, erottuvuutta ja lisäarvoa.

Yhtä lailla tärkeä osa markkinointia on Tähtikohde-näkyvyys vuoden (tai kauden) ympäri, kun kohde näkyy ja löytyy 5.000 kohteen hakupalvelustamme ensimmäisten joukosta. Teemme Tähtikohteista some-nostoja ja -jakoja aktiivisesti ympäri vuoden/kauden.

Osalla asiakkaistamme toiminta painottuu enemmän kesä- ja osalla talvikauteen.

Olethan yhteydessä, jos haluat kohteellesi aitoa, tavoittavaa markkinointia ja enemmän asiakkaita kesällä 2024.

Kevätterveisin,
Henri

--
Kampanjatiedustelut: Henri Elo, 0400 468 174, henri(a)kivaatekemista.fi